Saturday, April 14, 2007

滋味

my medication causes drowsiness and it's a painkiller. so, my back didn't seem to hurt today, but i felt very tired. managed to stay awake for the whole of chamber this morning, and when i got home i slept for four hours.

evening showers. still waiting for your replies.

你印在我唇边的吻 谁都不可以带走
你渗入我怀中的暖 谁可抢到手
世界就算沦陷了 这些都会是我的存在理由
灭绝我的玉身 松不开我手

你种在我眉稍的笑 谁都不可以抹走
你注入我人生的爱 誓死不放手
我有没有留住你 这些都已是我的没法偷
完全是我独有 谁也不可跟我抖

0 Comments:

Post a Comment

<< Home